• nutrients

Հարթ ստամոքս ունենալու խորհուրդներ

առողջ

Ամեն ամառ մեծ ուշադրություն ենք դարձնում լավ տեսք և բարձր տրամադրություն ունենալուն: Հարթ ստամոքս ունենալը հնարավո՛ր է: Հետևեք այս խորհուրդներին և վայելեք առողջ և հարթ տեսք ունեցող ձեր ստամոքսը:

  • Օրական ըմպեք առնվազն 2 լիտր ջուր
  • Ընդհանրապես մի ըմպեք գազավորված քաղցր ըմպելիքներ

Drink at least 2 litres of water a day

  • Խուսափեք քաղցրավենիքից ու ալկոհոլից
  • Սնունդին մի ավելացրեք աղ կամ շաքարավազ
  • Բարելավեք ձեր կեցվածքը. գլուքը պահեք բարձր, մեջքն՝ ուղիղ, ուսերը՝ միասին:

Improve your posture

  • Օրական շարժվեք առնվազն 30 րոպե: քայլեք արագ, այցելեք մարզադահլիճ կամ կատարեք ստամոքսի մկանների համար վարժություններ.

Սնունդ՝ հարթ ստամոքս ունենալու համար

Foods for flat stomach

  • սպանախ
  • բրոկկոլի
  • սոյայի լոբի
  • լոլիկ
  • սաղմոն
  • մածուն
  • ձու
  • ավոկադո
  • նուշ

salmon

Ծանոթացեք մար կայքում հասանելի բաղադրոմսերի հետ և պատրաստեք համեղ սնունդ, որը նաև կօգնի ձեզ ունենալ ձեր երազանքների փորիկը:

, , , , , ,