• nutrients

Ինչպես բուժել գարնանային հոգնածությունը

առողջ

Անկախ նրանից, թե որքան ցուրտ կամ մեղմ էր ձմեռը, երբ այն ավարտվում է, մենք ունենում ենք հոգնածության, այլ ոչ խանդավառության զգացողություն: Ինչպե՞ս բարձրացնել օրգանիզմի էներգիայի մակարդակը:

Ինչպե ՞ ս բուժել գարնանային հոգնածությունը

Քանի որ ձմեռային սննդակարգը վիտամիններով շատ հարուստ չէ,  դեպի գարուն անցում կատարելիս մենք հաճախ տառապում ենք էներգիայի ցածր մակարդակի առկայությամբ, չենք կարողանում կենտրոնանալ, չենք ունենում որևէ գործողություն կատարելու ցանկություն և ունենում ենք ցածր տրամադրություն: Մեր հիվանդանալու հավանականությունը շատ ավելի բարձր է:

Այս իրավիճակը կրկնվում է ամեն տարի, սակայն մեր առողջությունը մեր ձեռքերում է: Այս շափաթներում մեր զգացողությունը լավացնելու համար հարկավոր է կենտրոնանալ սննդակարգի վրա և ամեն օր հետևել այս խորհուրդներին.

Занимайтесь физическими нагрузками;

  • փորձել ֆիզիկապես ավելի ակտիվ լինել,
  • փորձել ընդունել արևի լույս՝ որքան հնարավոր է շատ. 15 րոպե զբոսանքը կեսօրին կարող է հրաշքներ գործել,
  • հիշել, որ նաև հարկավոր է շատ ջուր խմել:

Помните, что нужно употреблять как можно больше воды

Բանջարեղենային բաղադրատոմսեր՝ բարձր էնէրգիայի համար

Энергетические овощные рецепты

Շատ կարևոր է ընդունել այնքան քանակությամբ վիտամիններ, որքան  որ խորհուրդ են տալիս մասնագետները: Իսկ թե ո՞ր է վիտամինների լավագույն աղբյուրը: Հրաշալի բանջարեղեններով հարուստ համեղ ուտեստենրը: Բանջարեղենի օգտագործման լավագույն փաստն այն է, որ դրանք կարող ենք օգտագործել յուրաքանչյուր ուտեստում, ինչպես նաև խմել համեղ սմութիի տեսքով. Սառեցված սպանախը վերջինիս համար կատարյալ որոշում է:

смузи

Նախաճաշից ընթրիք՝ տարբեր տեսակի զարմանահրաշ ուտեստների բաղադրատոմսեր կարող եք գտնել այստեղ:

, , , , , ,