Գարնանային սննդակարգ

գեղեցիկ

Ձմռան և գարնան սահմանագծին մեր օրգանիզմն ավելի շատ վիտամինների և մաքրման կարիք ունի:

 

Գարնանային էներգիա

Սուրբ Ծնունդից և դիմակահանդեսային խենթություններից հետո մենք զգում ենք ծանրություն, էներգիայի պակաս և խնդիրներ ենք ունենում մաշկի հետ:Ահա թե ինչու է խորհուրդ տրվում թեթև գարնանային սննդակարգ, որը կօգնի մեզ ավելի լավ զգալ յոթ օրում:

Գարնանային սննդակարգ

Ուտել դանդաղ, երկար և ուշադիր

Կարևոր է սննդի յուրաքանչյուր կտորը երկար և լավ ծամել՝ մի բան խմելով: Հենց որ մի փոքր կուշտ եք զգում, պետք է դադարեցնեք ուտելը: Սա կօգնի ձեզ ավելի արագ հագեցնելու քաղցը:

Պետք է բանջարեղենը փոքրիկ ձողիկներով մանր կտրտեք: Կարող եք օգտագործել գազար, կարմիր ճակնդեղ, շաղգամ, գերմանական շաղգամ և բողկ: Ավելի հաստ ձողիկներով կտրտեք ցուկինին և արտիճուկը: Բարագ շերտերով ավելի լավ է կտրտել կաղամբը, սոխը, վարունգը, սամիթը և նեխուրը: Ցուկկինին, լոլիկը, պղպեղը և սպանախը կտրտեք հաստ շերտերով: Բանջարեղենի պատրաստման այս ձևը թուլ կտա օրգանիզմին օգտագործելու դրանց մեջ պարունակվող հանէանյութերի և վիտամինների մեծ մասը:

Գարնանային սննդակարգ

Մաքրման սննդակարգ

Այս սննդակարգը նախատեսված չէ քաշ կորցնելու, այլ օրգանիզմը թունավոր նյութերից մաքրելու համար:  Կարող եք կրկնել այն տարին 3-4 անգամ:

Սննդակարգի հիմքը քիչ սպիտակուցներ պարունակող սնունդն է, որոնք հարուստ են ածխաջրերով և մանրաթելերով: Անհրաժեշտ է սահմանափակել ճարպերն ու շաքարը:

Գարնանային սննդակարգ

Մենյուի օրինակ.

Նախաճաշ
Ըստ ձեր ընտրության. հատուկ ֆիտնեսի համար հաց (3 կտոր), 40 գ. ամբողջովին սննդարար ոլոր, աղցան կամ եգիպտացորենի թերթեր կտրատած խնձորով և բաջարեղենով: Առանց շաքարի սուրճ կամ թեյ:
Լանչ
40 գ. ամբողջովին սննդարար ոլոր և մեկ բաժակ առանց շաքարի բանջարեղենի հյութ

Ճաշ
Աղցաններ
Թեյ
40 գ. ամբողջովին սննդարար ոլոր և մեկ բաժակ առանց շաքարի բանջարեղենի հյութ
Ընթրիք
Ըստ ձեր ընտրության. 2 միջին չափի կարտոֆիլ` եփած իր կճեպով, աղցանների փոքր ափսե կամ բանջարեղենի ապուր
Քնելուց առաջ
թեթև սնունդ. 40 գ. ամբողջովին սննդարար ոլոր և մեկ բաժակ առանց շաքարի բանջարեղենի հյութ: Երկու օրից ավելացրեք կաթ և կաթնամթերք (մոտ 15 գ. կաթնամթերք ամեն օր) ձեր մենյուին. Սննդակարգի մաքրման գործողությանն աջակցելու համար դուք պետք է ամեն օր խմեք առնվազն 2 լիտր ջուր:
Սննդակարգը չպետք է տևի 7 օրից ավել, քանի որ տեղի է ունենում սպիտակուցների և հագեցած ճարպերի ընդունման ցածր մակարդակ:

, , , , ,