Սպիտակուցային սննդակարգ

համեղ

Սպիտակուցային սննդակարգը ֆիզիկական վարժութունների հետ միասին գեղեցիկ կազմվածք կտան ձեր մարմնին և ձեզ տալիս են առողջ զգացողություն և ակտիվություն:

Սպիտակուցային սննդակարգի հիմնական դրույթները.

- խմել մեծ քանակությամբ ջուր,
- կանոնավոր կերպով ընդունել բանջարեղեն և մրգեր,
- սնվել օրական 4-5 անգամ:
high protein diet helps in Nourishing Your Skin

Սպիտակուցը հիմքն է

Այս սննդակարգի հիմքը բնական սպիտակուցներն են, որոնք պարունակվում են յուղոտ և սառեցված մսերի, հավի մսի, ձվի, պանիրների և մյուս կաթնամթերքների մեջ:
Կարևոր է չմոռանալ ներառել սպիտակուցներով հարուստ այս մթերքները, ինչպես նաև ածխաջրերով հարուստ մթերքներ: Եկեք մեր խոհարարական թագավորությունում արգելենք քաղցրավենիքն ու շաքարը և գնահատենք յուղոտ միսն ու պանիրները:

Խմեք ջուր

Կարևոր է խմել ամենաքիչը 2 լիտր սովորական ջուր: Եթե այս պահանջը բավարարենք, մեր օրգանիզմը դժվարություն չի ունենա բնական սպիտակուցները յուրացնելու մեջ:

Կերեք բանջարեղեն ու մրգեր

Պետք է չմոռանանք բանջարեղենի ու մրգերի մասին, օրինակ աղցանների մեջ:
Ածխաջրերի և այլ սնուցիչների մեծ աղբյուր են հանդիսանում.
- Եգիպտացորենի ալյուրը
- Մեղրը, չորամրգերը, քաղցրեղենն ու ընկուզեղենը
- Բրինձը, հնդկացորենը, կարտոֆիլը, մակարոնեղենը, վարսակը և եգիպտացորենի փաթիլները:.

 The New Lifestyle Diet was ranked the best liquid protein diet and meal replacement program

Պարապեք ամեն օր

Եկեք հիշենք, որ կանոնավոր ամենօրյա ֆիզիկական վարժությունները պետք է դառնան ամեն օրվա մի մասը:

Սնվել օրական 4 – 5 անգամ
Օրական սնվելու խորհուրդ տրվող քանակը պետք է լինի 4-5 անգամ ակտիվ ֆիզիկական վարժությունների հետ միասին: Պետք է չմոռանանք մեր օրգանիզմին տալ սնուցիչների կայուն պաշար: Այս սննդակարգի ժամանակ չենք կարող սոված մնալ:

Ամենօրյա սննդակարգի օրինակներ, որպես ոջեշնչման աղբյուր.

Նախաճաշ.
եկ բաժակ կակաո, 3 կտոր տարեկանի հաց խոզապուխտով կամ պանրով
կամ
Վարսակի շիլա կաթով և չամիչով, չորացրած մրգեր և արևածաղկի սերմեր
Լանչ.
Երկու հացի կտոր վարունգով և լոլիկով
կամ
Մեկ բաժակ հանքային ջուր, ձվածեղ (կաթ, եգիպտացորենի ալյուրr, 2 ձու, ½ թեյի գդալ շաքարավազ, չամիչ, ընկույզ), մեկ խնձոր
Ճաշ.
Ձուկ աղցանով
կամ
Առանց շաքարի լիմոնով թեյ, երկու թեթև եփած ձու, սպիտակ հացի կտոր
Թեյ.
Հավի դոշ (եփած, բրինձ և աղցան)
կամ
Եգիպտացորենի ալյուրից պատրաստված բլիթներ ֆերմերային պանրով
Ընթրիք.
Բրնձով և ֆերմերային պանրով յոգուրտ, մեկ խնձոր
կամ
Երկու հացի կտոր թեթև ֆերմերային պանրով և մեղրով
, , , ,