Բնական սննդակարգ` բուսակերային

գերժամանակակից

Բազմազան բուսակերային սննդակարգը տալիս է բոլոր անհրաժեշտ սնուցիչները:

Առանց մսի

Ծերջին տարիների ընթացքում բուսակերությունը ծայրահեղական շարժումից դարձել է սնվելու լայն տարածված ձև և կենսակերպ:

 
Tips for switching to a healthy vegetarian diet. Diet that doctors recommend to go vegetarian.
 
Բուսակերային սննդակարգի հիմնական կանոնը ամեն տեսակի միս չուտելն է: Մթերքները, որոնք մեզ տալիս են անհրաժեշտ պրոտեինը պանիրներն են, ձուն, շիլաները, խոշոր աղացած ալյուրը և լոբազգիները:
 
The Natural Diet Plan explores natural foods in the diet.
 

Կորցրեք քաշը

Խբբդակարգի յուրաքանչյուր փոփոխություն բերում է քաշի նվազեցման, մանավանդ սկզբնական շրջանում, բայց բուսակերային սննդակարգին անցնելը երաշխավորում է քաշի մշտական նվազեցում, պայմանով, եթե այն խիստ եք պահում:

  

Վերջին երկու տասնամյակները բերեցին սննդի ոլորտում գիտական հետազոտությունների խոշոր զարգացման, նաև բացահայտեցին սննդակարգի միջոցով հիվանդությունների բուժմանն ու կանխարգելմանը: Դուք ինքներդ պետք է որոշեք սննդակարգի տեսակը:

Ճաշացանկ

Նախաճաշ
Ցածր յուղայնությամբ յոգուրտ, մի ամփսե շիլա, նարնջի հյութ, կանաչեղեն կամ 2 բոված հաց ցածր կալորիականությամբ ջեմով, մի բաժակ հյութ, օրինակ` գազարի, նարնջի և խնձորի ծառնուրդ:
Ճաշ.
Սպագետի սպանախով կամ բուսակերային ռիզոտտո մի բաժակ նարնջի հյութվ, վինեգրետ սոուսով հազար:
Ընթրիք.
Ավոկադոյով ամողջական հատիկով բոված հաց, ծեծած սոխ, լոլիկ, լիմոնի հյութ, բուսական թեյ կամ ե•իպտացորենով և սիսեռով սալաթ մի բաժակ բուսական թեյով:

, , , , ,