Առողջ Սննդակարգ. Փոխեք Ձեր Կյանքը Ողջ Կյանքի, Այլ Ոչ Միայն Այս Ամառվա Բիկինիի Տեսքի համար

առողջ

Առողջ սննդակարգի միջոցով կյանքը փոխելուն վերաբերող խորհուրդները միշտ հակասական են: Ի՞նչ և ինչպե՞ս ուտել հիասքանչ բիկինիի տեսք ունենալու համար:

Change Your Life for Life Not Only for This Summer’s Bikini Look

Առողջ Սննդակարգ

Կազմեք առողջ սննդակարգ տարբեր ուտելիքներով և պատրաստման տարբեր ձևերով: Մի կառչեք ծանոթ համերից, խիզախե՛ք փորձել տարբեր ուտեստներ:

Կերեք քիչ ճարպային ուտելիք. Եփելու և թխելու համար ընտրեք մարգարին կամ բուսական յուղեր, ավելի քիչ աղ օգտագործեք, քան սովորաբար անում եք:

Մատուցեք միրգը որպես դեսերտ, խուսափեք քաղցրավենիքից ուտելու ընթացքում, ուտելուց առաջ կամ հետո:

Ամեն օր խմեք կաթ և կերեք պանիր, կաթնաշոռ, կեֆիր, մածուն:

Կերեք հում մրգեր, բանջարեղեն, շոգեխաշած լոբազգիներ, ինչպես օրինակ՝ լոբի, սիսեռ, ոսպ, շաբաթը մի քանի անգամ: Ձեր սեղանին պարտադիր ունեցեք շագանակագույն հաց: Որպես խավարտ ընտրեք կարտոֆիլ կամ շոգեխաշած բանջարեղեն բրնձի կամ պաստայի փոխարեն: Ուտելու փորձության համար ստեղծեք հանգիստ և հարմարավետ միջավայր:

Խորհուրդ են տրվում օրական սպառման համար՝ առանց խղճի խայթի. Մրգեր, բանջարեղեն, լոբազգիներ, ձուկ, շագանակագույն հաց, կարտոֆիլ, ջուր:

Չափավոր սպառում՝ ոչ յուղոտ մսի և մսամթերքների, ցածր յուղայնությամբ կաթի և կաթնամթերքի, ձվի և պաստայի համար:

Ավելի լավ է խուսափել քաղցրավենիքից, շաքարից, շաքարով մթերքներից, յուղոտ մսից, սերուցքից, աղից, սպիրտից, գարեջրից, գինուց և ծխելուց:

Վերջինը, սակայն ոչ պակաս կարևորն է լրացնել առողջ սննդակարգը և հիասքանչ բիկինիի տեսքի հասնել կանոնավոր մարզվելու միջոցով:

, ,