Օրական հինգ անգամ սննդակարգ

գերժամանակակից

Բանջարեղենն ու մրգերը կարևոր են մեր առողջության համար: Դուք կարող եք անվանել դա հրաշագործ գավազան, որն օգնում է քաշը կորցնելուն:

Սնվեք ըստ պահանջի

Այս սննդակարգը կօգնի ձեզ մնալ քաջառողջ, լավ տեսք ունենալ և լավ զգալ: Կարող եք նաև քաշ կորցնել, քանի որ բանջարեղենն ու մրգերը ճարպեր չեն պարունակում (բացի ավոկադոյից և ձիթապտղից), սով չեք զգում, քանի որ կարող եք բանջարեղեն ուտել, որքան կուզեք:
5 meals a day diet plan will help the body fight with diseases, enhance diet, slow down aging processes

Չափաբաժինն այնքան փոքր է

Բանջարեղենի բաժինը այնքան էլ մեծ չէ: Սննդագետներն ասում են, որ բաժինը կարող է լինել միջին չափի՝ մի կտոր միրգ, կես բաժակ բանջարեղեն, 200 մլ մրգային կամ բանջարեղենային հյութ կամ մի բուռ չորամրգեր:

five meals a day diet will let you stay in good health, look good and feel great.

Դեղեր և կոսմետիկ միջոցներ

Օրական ընդամենը 500-700 գ բանջարեղենը և միրգը կօգնեն ձեր օրգանիզմին պայքարել հիվանդությունների դեմ, բարելավել սննդակարգը, դանդաղեցնել ծերացման պրոցեսը, բարելավել մաշկի և մազերի վիճակը, և ավելի լավ զգալ:

Մրգերն ու բանջարեղենը պարունակում են արժեքավոր սննդարար բաղադրիչներ. Վիտամիններ, հանքային նյութեր, խմորիչներ, մանրաթելեր, հակաօքսիդիչներ, այդ է պատճառը, որ դրանք այդքան լավ ազդեցություն ունեն մեր օրգանիզմի վրա: Բացի այդ դրանք համեղ են, լավ հոտ ունեն և հիանալի տեսք: Դրանք օգնում են մարսողությանը՝ առաջացնելով մարսողական հյութեր:

Մենյուի օրինակ.

Նախաճաշ
Բանջարեղենի հյութի կես բաժակ (գազար, գազար և նեխուր, լոլիկ), սենդվիչում կարող եք ավելացնել բողկ, եղերգ կամ պրաս: Ցանկալի է ավելացնել միրգ նախաճաշի շիլայում:

Լանչ
Բանջարեղենով աղցան մեկ կտոր սև հացով կամ կանաչ աղցանով, ծիլերով, վարունգով կամ թթու վարունգով, պղպեղով կամ լոլիկով սենդվիչ:

Ճաշ
Թարմ խոտաբույսերով ապուր (մաղադանոս, պրաս կամ ռեհան) որպես առաջին կերակուր: Հիմնական կերակուրի համար կարող եք ընտրել միս կամ ձուկ` շոգեխաշած բանջարեղենով և աղցանով:
Թեյ

Մեկ կտոր միրգ:

Ընթրիք
Եթե չեք ճաշել, ապա կարող եք ուտել բանւարեղենով ապուր (բայց ոչ մրգային արգանակով): Մի մոռացեք բանջարեղենի մասին, երբ պատրաստում եք ձեր սենդվիչը:

, , ,