Սննդակարգ առողջության համար

առողջ

Բարելավում է կենտրոնացումը, նվազեցնում է քաղցկեղի որոշ տեսակների վտանգը, օգնում է պայքարել դեպրեսսիայի դեմ և բարձրացնում է տրամադրությունը:

Հավասարակշռությունը  սննդակարգում

Սննդակարգը հարուստ է սննդային արժեքներով և վերացնում է ավելորդ ճարպային հանգույցները:

 
Diet for Good Health contains all valuable resources on healthy eating, healthy diet tips, celebrity diet facts etc.

 

Օգտակար խորհուրդներ – ինչ ուտել և ինչից խուսափել

սաղմոն, թյուննոս, սկումբրիա, ծովատառեխ (ճարպերով հարուստ ձուկը սննդակարգի հիանալի և հիմնական բաղադրիչ է)
ոլոռ, լոբի, ընկույզ (արժեքավոր բուսական սպիտակուցների աղբյուր), մեծ քանակությամբ մրգեր և բանջարեղեն օրական կտրվածքով (լավագույնը մեծ տերևներով բանջարեղենն է, մրգերը մի փոքր շաքարով)
Ձիթապտղի ձեթ, կանճրակիկամ կտավատի ձեթ սառը մզվածքով (արժեքավոր ճարպեր որ չի կարելի օգտագործել տապակելու համար. շատ արագ է այրվում)
եգիպտացորենի, արևածաղկի կամ սոյայիձեթ (ճարպեր, որոնցից պետք է խուսափել)
ցածր յուղայնությամբ կաթնամթերք (սպիտակուցների երաշխավորված տեսակներ)
Անյուղ միս, օրինակ` հնդկահավի կրծքամիս, առանց կաշվիսա հագեցած ճարպային թթուներից խուսափելու ձև է
խորհուրդ չի տրվում` յուղով տապակած մթերքներ  
մարգարինը խորհուրդ չի տրվում
թխվածքները, թխվածքաբլիթները, չիփսերը, շոկոլադե սալիկները և թեթև նախուտեստները խստորեն արգելվախ են:

A vegetarian diet provides a wide range of health benefits.
 

Երբ ընկճված եք

Այս սննդակարգի հիմքը թարմ մրգերն են և բանջարեղենը, ինչպես նաև չհագեցած ճարպային թթուները: Այս սննդակարգը նրանց համար է ովքեր ծանրաբեռնված են դժվար աշխատանքի առօրյայով…

Որպես բալանսավորված սննդակարգի օրինակ այս մեկը հիմնված է Էսկիմոսների փորձի վրա (ուտում են հատապտուղներ, չորացրած մրգեր, խմում թեյ). Այն օրգանիզմն ապահովում է շատ վիտամիններով ու հանքային աղերով, ինչպես նաև անտիօքսիդանտներով, մանրաթելերով և սալիցիլատներով, որոնք այնքան անհրաժեշտ են երբ մարմնի դիմադրողականությունը ցածր է և երբ ցուրտ եղանակն ուզում է հաղթել ձեզ: 

Այս սննդակարգի կարևոր տարրը առաջին մզվածքի յուղերն են, օրինակ` ձիթապտղի, կանճրակիձեթերը, որոնք այնքան հարուստ են արժեքավոր օմեգա 3 թթուներով և անտիօքսիդանտներով: Սննդակարգն ավարտուն դարձնելու համար օրգանիզմին անհրաժեշտ են ածխաջրեր. Ցորենի թեփի հաց, տարեկանի հաց, իսկ շաքարով հարուստ մթերքներն արգելված են:

Ճաշացանկ

Նախաճաշ
Երեք շերտ տարեկանի հաց, սկումբրիայի մածուկ, ձիթապտղի ձեթով լոլիկի ու վարունգի աղցան, թեյ:
Լանչ
Հնդկահավի շոգեխաշած կրծքամիս, լոբու եփած ընձյուղ, կճեպով կարտոֆիլ, լիմոնով ջուր
Ընթրիք
Երկու կտոր ցորենի թեփի հաց, 3 շերտ անյուղ խոզապուխտ, մրգային ախցան, թեյ

плодоовочеконсервної промисловості
, , , , , ,