Սննդակարգ շոկոհոլիկների համար

գեղեցիկ

Քաջ հայտնի է, որ կարելի է հակված լինել ալկոհոլլի կամ թմրադեղերի, բայս շոկոլադի հանդեպ հակումը միշտ կատակով է ընդունվել:

Զգույշ եղեք շոկոլադի հետ

Գիտենք, որ շոկոլադը նույնպես պարունակում է հակում առաջացնող նյութեր:

Բացի շաքարից և խթանիչներից (ինչպես կոֆեինն է), շոկոլադը պարունակում է մեծ քանակությամբ ճարպեր: Կասկած չկա, որ այս հակումը բերում է գիրության:

 
Chocolates for Chocoholics supply a wide range of chocolates for all occasions.
 Սկզբում ստիպված կլինեք պատասխանել մի քանի հարցերի, որոշելու համար թե շոկոհոլիկների որ տիպին եք պատկանում. 

Կախված շոկոլադի տեսակից

 Ռոմանտիկ տիպ – շոկոլադը նրանց համար փոխարինում է սիրուն;

 Գաղտնի համադամասեր – ովքեր հաճախ միջոցառումների ժամանակ հրաժարվում են շոկոլադ ուտելուց, բայց հետո ագահաբար ուտում են այն իրենց տանը;
 Այն տիպը, որ սփոփանք է փնտրում շոկոլադի մեջ, որովհետև սթրեսսը և կյանքի դժբախտությունները խեղդում են նրանց;
 Ազատ ժամանակ տիպը, որ թուլ են տալիս իրենց շոկոլադ ուտել միայն ազատ օրերին;
 Շաքարի հակում ունեցող տիպը, որ չեն կարող ապրել առանց ինչ որ քաղցր բան ուտելու:

Յուրաքանչյուր տիպի համար կա տարբեր սննդակարգ: Որպեսզի հաղթահարենք այն խնդիրները, որոնք ստիպում են մեզ ամեն անգամ հասնել շոկոլադին, պետք է ամեն անագամ տարբեր մոտեցումներ կիրառենք:

.

 
The chocoholic's diet are for choc-lovers who are fed up with failing to lose weight.
 

Սննադակարգի առավելությունը

Այս սննդակարգը կօգնի ձեզ հասկանալու ինչու չեք կարողանում դիմադրել գայթակղությանը և ժամանակի ընթացքում դուք շոկոհոլիկից կփոխվեք մի մարդու, ով այնքան հաճախ չի ձգտում շոկոլադե սալիկի, որքան որ սովոր էիք:

  

 
Այս սննդակարգը պարունակում է քիչ ճարպեր և սահմանափակ քանակությամբ կալորիաներ այն հաշվի է առնում շոկոլադի հակում ունեցող մարդկանց կարիքները:
 

Համադամասերների համար 

Համադամասերների համար առաջին շաբաթվա սննդակարգի ծրագիրն ունի հետևյալ տեսքը. Նախաճաշ՝ երկու անգամ թեթև սնունդ, մի անգամ հիմնական սնունդ, մի անգամ  թեթև նախաճաշ: Հիմքը պետք է լինեն սննդային ածխաջրային մթերքները, ինչպես օրինակ՝ եփած կարտոֆիլ, մրգեր, բանջարեղեն, աղցաններ և քիչ ճարպեր պարունակող սպիտակուցներ. Առանց կաշվի հավի միս, անյուղ կարմիր միս: Երկրորդ շաբաթը կարող եք վայելել շոկոլադ (մինչև 150 կալորիա): Շարունակեք սննդակարգը մինչը հասնեք նպատակին:
, , ,