Եռօրյա սննդակարգ

գերժամանակակից

Դուք կարող եք կորցնել 2-3 կիլոգրամ:

Մինչ այս եռօրյա սննդակարգին անցնելը, պետք է հաշվի առնեք, թե ինչպես են շատ մանրաթելերը և հասարակ շաքարն ազդում ձեր մարսողական համակարգի վրա այսքան կարճ ժամանակահատվածում:

Փրկագոտի

Սննդակարգ այն մարդկանց համար, ովքեր ցանկանում են արագ և կարճ ժամանակում կորցնել հավելյալ քարշը: Կատարյալ է խնջույքներից առաջ, երբ կարիք կա հիանալի տեսք ունենալու:

 
I would really like to share my wonderful experience I had with 3 day diet plan.
 
Դուք կարող եք ըմպել հանքային ջուր, բուսական կամ մրգային թեյեր – սակայն առանց շաքարի:
  Best Diet Plan - an easy to use system and can give you a fast start to losing pounds and inches
 
  

Դրական և բացասական կողմերը.

Դրական կողմերը. Բաղադրամասերը հեշտ են ձեռք բերվում, իսկ սննդի պատրաստումը շատ հեշտ է:

Բացասական կողմերը. Այն չի լրացնում շատ սնուցիչների հանդեպ մարմնի կարիքը: Այս սննդակարգը խորհուրդ չի տրվում օգտագործել որպես երկարաժամկետ սննդակարգ:

Դուք կտեսնեք ձեր աշխատանքի արդյունքը 3 օրից: Եթե ավելացնեք նաև մի փոքր մարզանք, ապա արդյունքն անպայման կերևա: Փոքրիկ խորհուրդ` հաշվեք կալորիաները:

ԱՌԱՋԻՆ ՕՐ

Մարմնի մաքրում

Նախաճաշ

1/3 բաժակ խնձորի հյութի, ½ բանանի, կիվիի և սալորի խառնուրդ

Ճաշ

Մեճ բաժակ արգանակ մեկ թեյի գդալ թարմ կոճապղպեղի հյութով

Թեյ

Յոգուրտ կես բանանով և տանձով

Ընթրիք

2 բաժակ լոլիկի հյութ լիմոնի հյութով, աղով և խոտաույսերով:

 

ԵՐԿՐՈՐԴ ՕՐ

Կրկին լուսավորվել

Նախաճաշ

Յոգուրտի, մեկ թեյի գդալ մեղրի, ½ բանանի, սալորի և խնձորի խառնուրդ

Ճաշ

Պղպեղ, ցուկկինի, գազար և խնձոր վինեգրետ սոուսում

Թեյ

1 խնձոր

Ընթրիք

Նեխուրով և պղպեղով աղցան յուգուրտի սոուսով

 

ԵՐՐՈՐԴ ՕՐ

Լինել ավելի երջանիկ

Նախաճաշ

Խնձոր, տանձ, սալոր և ½ բանանի աղցան մեկ թեյի գդալ յոգուրտով

Ճաշ

Բրոկկոլիի ապւորի կրեմ խոտաբույսերով և մի գդալ մակարոնեղենով

Թեյ

Խնձորի և նարնջի հյութ

Ընթրիք

10 գ մակարոնեղեն բանջարեղենով` ձիթապտղի ձեթով և լիմոնի հյութով սոուսով

, , , ,