Սննդակարգ Արձակուրդից Հետո Քաշ Կորցնելու Համար

գեղեցիկ

Քաշ կորցնելու սննդակարգերը կարող են փոխարինվել կարճաժամկետ սննդակարգերով: Կիրառելով այն արձակուրդից հետո՝ կարող եք արագ ազատվել ավելորդ քաշից:

 

Կորցնել քաշն արձակուրդից հետո

Արձակուրդներն անվերապահորեն մեկտեղվում են լիքը սեղանների և տարբեր ճաշատեսակների հետ, սակայն դրանցից հետո մենք սկսում ենք անհանգստանալ, որ մեր ողջ կերածն ազդեցություն է ունեցել մեր կազմվածքի վրա: Արձակուրդից հետո քաշը կորցնելու համար լավ նորությունն այն է, որ որքան էլ արագ են հավաքվում այդ ավելորդ կիլոգրամները, նույնքան ել արագ դրանցից կարելի է ազատվել, եթե սկսեք հետևել համապատասխան սննդակարգի:
 

Ընդհամենը երեք օրվա ընթացքում կարող եք ազատվել արձակուրդի ընթացքում հավաքած քաշից առանց քաշ կորցնելու համար հատուկ սննդակարգի հետևելու: Բավական է միայն, որ այդ օրերին կենտրոնանաք մրգերով ու բանջարեղենով ուտեստների և յոգուրտի վրա:

Ձեր օրգանիզմի նորմալ սննդակարգի կառավարումը վերականգնելու համար շատ հեղուկ խմեք և խուսափեք ծանր, յուղոտ և բարձր կալորիականությամբ սննդից: Ձեր ստամոքսին հանգիստ առաջարկեք՝ օգտագործելով ավելի շատ հում կամ եփած բանջարեղեն:

Լիմոնի հյութը և ձիթապտղի ձեթը մաքրում են օրգանիզմը տոկսիններից, իսկ լոբազգիները խթանում են աղիքային գործունեությունը: Այս շրջանի համար մյուս հարմար մթերքներն են կեֆիրը, տարբեր հյութերը, բանջարեղենային ապուրներն  ու թեյը:

Այս շրջանում համապատասխան սննդակարգին հետևելը երաշխավորում է արձակուրդներից հետո քաշի կորուստը:

, , , , , ,