Հանքային աղեր ու տարրեր

առողջ

Հիանալի ձև փոքրիկ չափաբաժինների մեջ: Որտե՞ղ են մեր օրգանիզմի առողջության համար անհրաժեշտ տարրերը և դրանցից որո՞նք ունեն դրական ազդեցություն:

Water is the most essential nutrient the body needs 
 
Բանջարեղենը հանքային աղերի և տարրերի հարուստ աղբյուր է, որոնք նույնքան կարևոր են մեր օրգանիզմի բալանսը պահպանելու համար, որքան վիտամինները:

Կալցիում

Տեղափոխում է թթվածինը թոքերից դեպի մյուս օրգանները, վերացնում անեմիան,
եղերգ, ճակնդեղ, բողկ, շաղգամ, քարառվույտ, լոբի:

Երկաթ

Տեղափոխում է թթվածինը թոքերից դեպի մյուս օրգանները, վերացնում է անեմիան, 
սոյայի հատիկներ, ոսպ, քարառվույտ, լոբի, սպանախ, բազուկի ճավ, եգիպտացորեն, սամիթ, ծնեբեկ, ճակնդեղ, սիսեռ, դդմիկ, սոխ:

 

Մագնեզիում

Բարենպաստ ազդեցություն ունի նյարդային և մկանային համակարգերի վրա, խթանում է աճը և նպաստում լավ քնելուն,
լոբի, քարառվույտ, հացահատիկ, սոխ, ոսպ, սպանախ:

Ֆոսֆոր

Կառուցում է ոսկորներն ու ատամները, նպաստում է ուղեղի բջիջների ճիշտ գործելուն, 

լոբի, ոսպ, քարառվույտ, արտիճուկ:

 

Կալիում

Ազդում է մկանների, այդ թվում նաև սրտի կծկումների վրա,
շամպինիոն, լայն լոբի, արտիճուկ, կարտոֆիլ, սպանախ, բրյուսելյան կաղամբ, գազար, ոսպ:

, ,