Ինչպես Քաշ Կորցնել Ճիշտ Սնվելու Միջոցով

առողջ

Մի քանի հասարակ խորհուրդները կօգնեն ձեզ հետևելու ճիշտ սննդակարգին, որից ոչ միայն լավ կզգաք, այլև աննկատորեն կկորցնեք քաշը:

 

Առողջ սննդակարգեր

Ինչու՞ է ամառը հարմար ժամանակ ճիշտ սնվելով առողջ սննդակարգ սկսելու համար:
Ձմռանը քիչ մարդիկ են մտածում սննդակարգի մասին, երբ մեծ մասամբ լինում են տանը՝ հաստ և տաք հագուստով: Երբ մոտենում են ամառվա ամիսները, ջերմաստիճանը բարձրանում է և մեր ախորժակը նվազում է: Քայլելու և սպորտի համար դրսում անցկացրած ժամանակն ավելի շատ է: Աշխատանքն այգում և դրսի գործերը մեր մտքերը շեղում են այնքան երանելի ուտելիքից՝ տրամադրելով քաշի անկմանը:
 

Մի քանի առողջ սննդակարգերը կօգնեն խթանելու այս պրոցեսին, բայց անհրաժեշտ է անցնել ճիշտ սնվելուն երկարատև արդյունքի հասնելու համար: Ահա մի քանի պարզ խորհուրդներ, որ օգտակար կլինեն ձեր սննդակարգի համար.

  • Շատ քանակությամբ կերեք առավոտյան և նվազագույն քանակությամբ՝ երեկոյան: Լավ կլինի ամբողջովին խուսափեք ընթրիքից, ինչը ոչ միայն կերաշխավորի հանգիստ քունը և լավ առողջությունը, այլև լավ կազմվածքը:
  • Խուսափեք ամեն տեսակի մշակված մթերքներից, ներառյալ մեր սիրելի քաղցրավենիքները և ամեն տեսակի հաճույքներից: Աշխատեք փոխարինել դրանք մրգերով:
  • Բալանսավորված սննդակարգը կարևոր է, բայց ամեն ինչում պետք է լինի չափավորություն:
  • Օրվա ընթացքում շատ հեղուկ օգտագործեք, հատկապես ամառային շոգ օրերին: Օրական նվազագույնը 2 լիտրն է:

Առօրյա կյանքում կիրառվող այս պարզ կանոնները կփոխարինեն սովի մատնվելու անհրաժեշտությանը և կօգնեն ձեզ լավ կազմվածք ունենալ երկար ժամանակով:

, , , ,