Ինչպես Նվազեցնել Տոների Ժամանակ Մթերքների Սպասողական Սթրեսը

առողջ

Տոներին պատրաստվելը, այնպես ինչպես նաև տոնական ուտեստների պատրաստումը, կարող է սթրեսային լինել, թե զվարճանքի սպասողներին, և թե երեկույթի պատասխանատուներին: Կարող եք կիրառել մի հետաքրքիր տարբերակ սպասողական սթրեսը նվազեցնելու համար:

 

Տոնական Ուտելիք

Բոլորը գիտեն՝ ինչ գայթակղիչ ու ախորժաբեր տեսք կարող է ունենալ տոնական ուտելիքը, հատկապես երբ շատ հյուրեր են հրավիրված, և նրանք նույն ժամին չեն գալիս: Այս իրավիճակում թարմ բանջարեղենը ձեզ կարող է  պաշտպանել սպասողական սթրեսից: Եթե որոշ թարմ ու սառեցված բանջարեղեն ունեք, կարող եք բազմազան համեղ բանջարեղենային ուտեստներ պատրաստել, այնպես որ դուք և մյուս հյուրերը կարողանաք մի փոքր բան ուտել մինչև բոլորը կժամանեն: Սա նաև կարող է հեշտացնել պատրաստման ընթացքը: Եթե ունեք մի շարք կտրիչ գործիքներ, կարող եք այնպիսի տոնական ուտելիքներ պատրաստել, որոնք կլինեն համեղ և գեղեցիկ:

Օրինակ կարող եք բողկից վարդեր պատրաստել, դանակի փոխարեն օգտագործելով կատարելագործված փոքրիկ գործիքը, և ընդհամենը փոքրիկ սայրը հրելով կտեսնեք, թե ինչպես է բողկը վայրկյանների ընթացքում հրաշքով «ծաղկում»: Պատրաստելով տոնական ուտելիքն  այս ձևով և գրավելով նրանց ովքեր երբեք ոչինչ չեն պատրաստել` կարող եք նաև օգնություն ստանալ ու պատրաստման ընթացքը  զվարճանք դարձնել, մինչև բոլոր հրավիրվածները կլինեն սեղանի մոտ: Միթե՞ սա սպասողական սթրեսի դեմ պայքարելու լավագույն ձևը չէ:
, , , , , ,