Առողջ սնվելու կարևորությունը

առողջ

Գիտեք արդյո՞ք որքան կարևոր է բանջարեղենը սնդդի մեջ ընդգրկելը:

 

Առողջ սնունդ

Հաճելի է խոհանոցում փորձել առողջ ճաշատեսակներ պատրաստելը, նոր բաղադրատոմսեր փորձարկելը և տանը նորություններ ստեղծելը: Այննուամենայնիվ, յուրաքնաչյուր ճաշատեսակ իմաստավոր և առողջարար է դարձնում դրանում եղած վիտամինների ու հանքային աղերի քանակը: Եթե ձեր եղունգները փխրուն են, դեմքը գունատ է և աչքերի տակ սևացած, գուցե դա ձեր սննդի մեջ արժեքավոր սնուցիչների պակասից է: Այսօր մենք հաճախ առողջ սնվելու ժամանակ չունենք և ստիպված ենք խանութից գնել ավելի շատ E-եր, քան սնուցիչներ պարունակող ինչ-որ բան:

Այսպիսով, միշտ ձեր բաժնին ավելացրեք բանջարեղենի գոնե մի տեսակ որպես խավարտ: Լավագույնն այն է, որ առողջարար սննդակարգերի ցանկը գլխավորող առանձին սնվելու օրենքների ներքո սկոբյալայի ցածր պարունակությամբ բանջարեղենները կարող են համադրվել ամեն ինչի հետ. միս, ձուկ, ձու, կաթ, մակարոնեղեն: Պետք է խուսափեք ջերմային մշակումից. Ավելի լավ է դրանք ուտել հում որպես աղցան, որովհետև այս կերպ այն ավելի շատ սնուցիչներ է պարունակում: Մի թերագնահատեք դրանց կարևորությունը և դրական արդյունք կտեսնեք ձեր մարմնում:  
, , , , ,