• nutrients

Վիտամին C-ի կորուստը ջրում և գոլորշու վրա եփելիս

համեղ

Վիտամինները զգայուն են բարձր ջերմաստիճանի հանդեպ, և հետևաբար, խաշած կամ եփած բանջարեղենները ավելի քիչ քանակությամբ վիտամին C են պարունակում, քան հում բանջարեղենները:

Եփումը եռացման գործընթաց է 100° C ջերմաստիճանի տակ՝ սովորաբար ջրի մեջ կամ գոլորշու վրա: Այս գործընթացի ընթացքում հում արտադրանքում տեղի են ունենում մի շարք փոփոխություններ՝ տարբեր սնուցիչների վրա բարձր ջերմաստիճանի ազդեցության հետևանքում: Վիտամին C-ն հատկապես շատ զգայուն է եփման գործընթացի հանդեպ:

Խոհարարական գործընթացների արդյունքում վիտամին C-ի կորստի փաստը հաճախակի է ենթարկվել հետազոտությունների: Դրանց արդյունքների հիման վրա գիտնականները հաշվարկել են, որ սովորական եփման ժամանական վիտամին C-ի պարունակությունը սպանախում նվազում է է 66%-ով, իսկ բրոկկոլիում՝ 35%-ով: Սակայն այս բանջարեղեններում շատ ավելի քիչ վիտամին C-ի կորուստ դիտարկվել է դրանք գոլորշու վրա եփելիս՝ կազմելով ընդամենը 35% և 23%-ի նվազեցում: Եռացման և գոլորշու վրա եփելիս վիտամին C-ի կորստի տարբերությունը նկատվել է նաև կարմիր կաղամբ եփելիս: Կախված գործընթացի տեսակից և պայմաններից՝ վիտամին C-ի կորուստը տատանվում է 16-ից 58%-ի միջև, մինչդեռ գոլորշու վրա եփելիս՝ 2-ից 34%-ի միջև: Բրյուսելյան կաղամբի դեպքում՝ վիտամինի կորուստը ջրի մեջ եռացնելիս կազմել է 34%, իսկ գոլորշու վրա եփելիս՝ 22%:

Ուսումնասիրությունների ընթացքում հայտնաբերվել է, որ վիտամին C-ի կորստի աստիճանն ուղղակիորեն կապված է եփման գործընթացից: Բանջարեղենն ավելի մեծ քանակությամբ է կորցնում իր վիտամին C-ն, երբ տեղադրվում է սառը ջրում, ի տարբերություն այն ժամանակ, երբ տեղադրվում է արդեն եռացող ջրի մեջ:

Վիտամին C-ի կորուստը ջրում և գոլորշու վրա եփելիս

Եթե այս ինֆոգրաֆիկան ձեզ հարստացրեց գիտելիքներով, ապա տեղյակ պահե՛ք դրա մասին նա ձեր ընկերներին:

Ստացե՛ք հաճույք և ստեղծագորգե՛ք … կայքում:

Խաշելու և շոգեխաշելու գաղտնիքները

, , , , , ,