• nutrients

Ի՞նչ է մեզ ասում առողջ սննդի բուրգը:

առողջ

Փորձագետները առաջարկում առողջ սնվելու նոր ճանապարհ, որը հիմնված է ֆիզիկական գործողության վրա: Որո՞նք են առողջ սննդակարգի բուրգի կանոնները: Ի՞նչ պետք է ընդգրենք առողջ սննդակարգի մեջ, և ի՞նչ ոչ:

ՖԻԶԻԿԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՂՈՒԹՅՈՒՆ
Օրենակ պետք է մարզվեք առնվազն 30-45 րոպե: Կանոնավոր չափավոր մարզանքը՝ զուգորդված առողջ սննդակարգի հետ, կանխում է հիպերտոնիզմը: Այն նաև կանխում շաքարախտը և օգնում է նվազեցնել խոլեստերինի մակարդակը:

ԱՄԲՈՂՋԱԿԱՆ ՁԱՎԱՐԵՂԵՆ
Հացահատիկային ապրանքները մարմնի էներգիայի հիմնական աղբյուրն են: Նրանք ներառում են հանքային տարրեր և վիտամիններ, ինչպես նաև հարուստ են մանրաթելերով, որորնք կարգավորում են աղիքային համարկագը: Ձեր օրեկան ճաշացանկը պետք է պարունակի հացամթերքի առնվազն 5 մատուցում:

ՄԻՐԳ ԵՎ ԲԱՆՋԱՐԵՂԵՆ
Բանջարեղենն ու միրգը օրվա ընթացքում պետք է ուտել առնվազն 5 անգամ՝ որպես հիմնական սննդի մաս: Մենք պետք է հարստացնենք մեր սննդակարգը մրգերով՝ լինեն դրանք թարմ, սառեցված, թե չորացրած, ինչպես նաև ըմպենք բնական հյութեր:

ԿԱԹ ԵՎ ԿԱԹՆԱՄԹԵՐՔ
Կաթն ու կաթնամթերքը սննդակարգում կալցիումի աղբյուրն են, ինչը չափազանց կարևոր է առողջ ոսկորներ և ատամներ ունենալու համար: Կերեք առնվազն 3-4 մթերային ապրանքներ, ինչպիսիք են մածունը, յոգուրտը, թանը և պանիրը:

ՍՊԻՏԱԿՈՒՑԱՅԻՆ ԱՊՐԱՆՔՆԵՐ Մ
սամթերքը, ձուկը, հատիկաընդեղենային սերմերն ու ընկուզեղենը սպիտակուցների, հանքանյութերի և B խմբի վիտամինների արժեքավոր աղբյուր են: Մենք պետք է սնվենք նրանցով օրեկան առնվազն երկու անգամ:    ՃԱՐՊԵՐ Ճարպերը պետք է հանդիսանան միայն որպես ուտեստների լրացում: Ճարպի մեծ մասը ձեր սննդակարգում պետք է գա ձկից, ընկուզեղենից և բուսական յուղերից: Տապակելու համար օգտագործեք ձիթապտղի կամ կանոլա յուղ:

Ի՞նչ է մեզ ասում առողջ սննդի բուրգը:

ԿԱՌՈՒՑԵՔ ՁԵՐ ՍԵՓԱԿԱՆ ԱՌՈՂՋԱՐԱՐ ԲՈՒՐԳԸ

Ստացեք հաճույք և ստեղծագործեք

Սննդակարգեր. ամենահաջող սսնդակարգերի ընտրություն
Սննդի բուրգեր
Ֆիզիկական ակտիվություն

, , , , ,