Նրանք, ովքեր չեն ուտում բանջարեղեն…

գեղեցիկ

Շատ բանջարեղեն ուտելու առավելությունները երևում են մեր օրգանիզմի, մաշկի և արտաքինի վրա:

Առողջարար բանջարեղեններ

Բոլորս գիտենք բանջարեղենների և դրանց կարևորության մասին հայտնի երգը: Եթե ուզում եք ստանալ դեմքի առողջ գույն, գեղեցիկ և ուժեղ եղունգներ ու երկար, փայլուն մազեր, բանալին մեծ քանակությամբ հաբեր և կոսմետիկա օգտագործելու մեջ չէ:

Դուք կարող եք ձեր օրգանիզմի համար օգտակար սնուցիչներ ստանալ պարզապես օգտագործելով բանջարեղեն ձեր հիմնական ուտեստի հետ միասին:

Վիտամիններն ումիներալները, որոնք պարունակվում են դրանց մեջ, օրգանիկ են և յուրացվում են օրգանիզմի կողմից ավելի լավ քան հաբերը, որոնք ստեղծվում են սինթետիկորեն:

Ահա մի քանի բանջարեղեններ և դրանց հիմնական առավելությունները.

  • Գազար – պարունակում են մեծ քանակությամբ կարոտին կամ *A վիտամին*, որի միջոցով մեր օրգանիզմը ստեղծում է մելանին: Եթե ուզում եք երկար պահել ձեր արևայրուքը, անկասկած գազարի օգտագործումը կօգնի ձեզ: Նույնը վերաբերում է լոլիկին և կարմիր կամ նարնջագույն մրգերին, ինչպես օրինակ դեղձն է, ծիրանը և այլն:
  • Կանաչ հազար – այն միայն համեղ չէ, այլ նաև հարուստ է C վիտամինով, որը կարևոր է իմունային համակարգի համար:
  • Եղինջ, անսովոր, բայց իսկապես առողջարար, որից պատրաստված ապուրը կարող է երաշխավորել ձեր օրգանիզմի համար երկաթի օրական անհրաժեշտ չափաբաժինն առանց որևէ խնդրի:
, , , ,