Բանջարեղենային սննդակարգը հարթում է ձեր ճանապարհը: Սակայն զգույշ եղեք:

գեղեցիկ

Թվում է թե սննդակարգերի մոլուցքը բավականին տարածվել է աշխարհով մեկ: Այնուամենայնիվ, անհրաժեշտ է լինել փոքր ինչ ուշադիր ու տեղեկացված այլ օրական ճաշացանկի անցնելու դեպքում:

Բանջարեղենային սննդակարգ

Շատերը վախենում են նրանից, որ պետք է թողնեն իրենց սիրելի ուտեստները, որոնք քիչ առողջարար են: Իհարկե մի սննդակարգից մյուսին անցնելը չի նշանակում, որ պետք է հրաժարվեք ձեր օրական ճաշացանկից հանկարծակի: Ավելին, ուտելու ուրիշ ռեժիմի հանկարծակի անցնելը կարող է բերել նույնիսկ ավելի լուրջ հետևանքների, քան ձեր սովորական սննդակարգին հավատարիմ մնալը:
Այնքան էլ ճշմարիտ չի ասված, թե մրգային և բանջարեղենային սննդակարգը ամենաառողջն է և այսպիսով ամենացանկալի փոխարինողը մսային սննդակարգի համար: Անշուշտ շատ դեպքերում դա այդպես է, բայց եթե իրոք ցանկանում եք լավ տեսք ունենալ և լավ ինքնազգացողություն անցումային փուլում, ձեզ համար հիշելու ու հետևելու մի բան կա:

Սիրելի ուտեստ

Ամենակարևոր պայմանը, որ չհրաժարվեք ձեր սիրելի ուտեստից անմիջապես, այլ պարզապես սկսեք աստիճանաբար ավելի առողջ բաղադրիչներ ավելացնել ձեր օրական ճաշացանկին: Օրինակ կարող եք հյութամղիչ գնել և ամեն օր ինչ-որ կանաչ սմուզի ըմպեք: Հետո ավելացրեք ավելի շատ աղցաններ ձեր լանչի և ճաշի ուտեստներին: Հետևեք այս ռազմավարությանը մի քանի շաբաթ և փորձեք վերահսկել ձեր ֆիզիկական վիճակը: Անհրաժեշտության դեպքում խորհրդակցեք ձեր բժշկի հետ:
Պետք է չէ սպասել մինչև կիմանաք, որ ձեր օրգանիզմի հետ ամեն ինչ կարգին է, որպեսզի անցնեք հաջորդ փուլին բանջարեղենային սննդակարգին լիարժեք հետևելու համար:
, , , , , , , ,