• corpo

Ռազմավարություն

Բոնդուել Գրուպի ռազմավարությունը հիմնված է երեք հիմնական նպատակների հիման վրա՝ որոշված կազմակերպության բաժնետերերի կողմից. կայունություն, անկախություն և կազմակերպության աշխատակիցների զարգացում:

Ռազմավարություն

Կազմակերպության ռազմավարությունը և քաղաքականությունը

Այս ռազմավարությունը հիմնված է ձգտելու «լինել միջազգային օրինակ «լավ կյանքի» բանջարեղենային ապրանքների օգնությամբ», քանի որ Գրուպը հիմնված է լայն ճանաչում ստացած ապրանքանիշերով:

Միջազգային կողմնորոշումը հայտնի էր 2013 թվականին` այդ ապրանքանիշերի ուժեղ և համատեղ կոմերցիոն դիզայն ստեղծելիս: «Բոնդուելը ներշնչում է Ձեզ ամեն օր օգտագործել բանջարեղեն»: Այս կողմնորոշումը արդյունք է Գրուպի մարքեթինգային աշխատակիցների համատեղ աշխատանքի շնորհիվ- շեշտադրումը իրականացվում է այն ապրանքների վրա, որոնք վերաբերվում են առողջ ապրելակերպին (սպառողի առողջություն, սննդային արժեքներ, հիանալի համ և այլն), և հաստատում է Բոնդուել ընկերության ցանկությունը զարգացնել բոլոր ապրանքանիշերը բոլոր ուղիներով և բոլոր թիրախային խմբերով:

Բոնդուել ընկերությունը արդեն ստեղծել է 10 փոխկապակցված սկզբունքներ, որոնք խրախուսում են աշխատակիցների գործունեությանը.

  • Երկարաժամկետ նպատակ
  • Աճ
  • Սննդային ապրանքների ապահովություն
  • Էկոլոգիական պատասխանատվություն
  • Շահ
  • Բրենդային քաղաքականություն
  • Ինովացիա
  • Ագրոարդյունաբերական ներգրավվածություն
  • Միջազգային զարգացում
  • Անհատական զարգացում

Գրուպի զարգացումը և միաժամանակ պահպանումը աշխարհի բնական ռեսուրսներով, Բոնդուել-ից պահանջում է կայուն զարգացման ռազմավարության իրականացում: Այս մոտեցումը ստեղծված է հինգ ռազմավարական սկզբունքների հիման վրա.

  • աշխատակիցներ
  • որակ/սննդային արժեքներ
  • բնական ռեսուրսներ
  • գյուղատնտեսական արտադրություն
  • տրանսպորտ/փոխադրում
, , , , , , , , ,